Skön söndag

Vaknade klockan tio imorse och första tanken som slog mig var, ååh bara fyra timmar kvar sen dags att åka till jobbet. Kom dock på rätt fort att jag faktiskt var ledig idag! Blev en timmes svettande på gymmet med Julle. Hann även med att peppa och planera inför sommarens roligheter. Närmast är det Peace and Love med fina vänner som gäller och är så taggad! Ska bli galet kul. Träffa gamla vänner man inte sett på länge och lyssna på massa bra musik. Fick reda på idag att Roxette kommer, känns som ett sånt band man skall ha sett och tror dem är riktigt bra live.
Hade lite energi kvar när jag kom hem från gymmet så drog med mig pappa ut på en halvtimmes springtur. Bra, kan man äta chips och kolla på big brother finalen med gott samvete ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!