En dag på stan

Blev en sväng in till stan även denna lördag då jag kom på lite saker jag missade förra shoppingrundan. Fick sällskap av mamma som skulle köpa nya glasögon så blev även en mysig lunch inne i gallerian. Focaccia med kyckling, soltorkade tomater, mozarella... Mums!!
Delar till smycken - Panduro
Köpte ett litet startkit för att börja göra egna örhängen hemma. Har tagit ett till hål i övre örat nu för att kunna använda snygga tvåhålsörhängen men allt butikerna säljer är med ear cuff och inte ett extra örhänge. Så tar tag i saken och gör mina egna! Lite mer roligt och personligt då.
Örhänge med ear cuff - Gina tricot
Köpte ett för att kunna ha som mall nör jag gör dem andra. Skall ta bort klämman däruppe och sätta i ett örhänge istället.
Örhängen - Topshop
Snygga örhängen som är lite, lite tjockare än vanliga så måste töja dem lite. Men blir riktigt snygga när man har snurrat igenom dem.
Glasögon - Åhléns
Var bara tvungen att köpa dessa! Sjukt snygga! Nästan så man önskar att man hade bara liite, liiite brytningsfel men när det går att köpa med vanligt glas så går det ju minst lika bra.
Väska - Glitter
Har sett den här väskan på två stora bloggar så trodde faktiskt den skulle vara slut inne på Glitter men fanns som tur var flera stycken kvar.
Väska - Glitter
Blev även en mindre väska med plats för mobil, kort och det viktigaste. Perfekt för sommarens festival.
Take away mugg - Åhléns
Sista köpet blev en take away mugg med silikonlock från Sagaform. Har velat ha en ett tag nu så blev så glad när jag hittade den!

Kommentarer
Postat av: ellepelle

Fransväskan vill jag också haaaaaa! :P

2012-05-06 @ 10:24:40
URL: http://lillages.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!