Förändring

Sjukt sugen på någon slags förändring med mitt hår just nu. Skulle aldrig vilja klippa av det men en ny hårfärg hade varit skoj. Gillar det lite solblekta som jag får på sommaren, men det blir oftast bara i rötterna, topparna är fortfarande lika mörka så funderar på att försöka få till något sådant i hela håret.
Tycker det är så svårt med hårfärgning hos frisör. Tycker oftast håret blir bättre efter några tvättar när det där superglansiga har gått ur, så därför är det så svårt att se hur håret verkligen blir när man sitter där i frisörstolen. Men större risk att förstöra håret när man färgar det hemma så får nog bli ett besök hos frissan snart ändå.
Något sånt här har jag tänkt mig. Mörkt men ändå lite skiftningar och nästan som solblekta slingor i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!